Verzending

Dyona verzendt pakketten naar Nederland en België met PostNL. Voor iedere bestelling ontvang je een track en trace code van PostNL – MyParcel. Hiermee kun je jouw pakketje en het verwachte aflevermoment goed volgen.

Levertijd

De pakketten van Dyona worden zo snel mogelijk verzonden. Vanwege de uitverkoop wordt veel drukte verwacht, zodra je pakket door ons is ingepakt, ontvang je een track&trace code per e-mail. PostNL bezorgt in principe je pakket de volgende dag, maar hier heeft Dyona geen invloed op.

Mocht er voor je gevoel iets mis gaan met de bezorging en wacht je al langer dan 2-3 werkdagen op je pakketje? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met vermelding van je ordernummer.

Verzendkosten

Wij rekenen €5,95 voor verzending binnen Nederland. In het magazijn wordt bepaald of iets met een brievenbuspakketje of als pakket verstuurd kan worden. In beide gevallen ontvang je een track&trace code.

Verzending binnen Nederland boven € 150,00 is gratis. Dit wordt automatisch zichtbaar in je winkelmandje.

België
Wij rekenen €9,00 voor verzending naar België. Bestellingen naar België worden altijd als pakket verstuurd. Je ontvangt een track en trace code waarmee je het pakket en het verwachte aflevermoment kunt volgen.

Verzending naar België boven €150,00 is gratis. Vink deze optie aan in je winkelwagentje zodra je boven €150,- hebt besteld.

Afhalen in Schiedam

Het afhalen van bestellingen in Schiedam is niet mogelijk. Een uitzondering geldt voor grote, zware artikelen die niet verzonden kunnen worden. Dit staat bij het product vermeld.

 

 

Retour

Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen?

Mocht er onverwacht iets mis zijn gegaan met je bestelling, omdat je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen. Laat het ons dan weten. Stuur uiterlijk 2 dagen na ontvangst een e-mail naar [email protected] Vermeld in de mail het bestelnummer, wat er mis is met de bestelling en jouw contact gegevens. Stuur ook altijd duidelijke foto’s mee, zodat gelijk zichtbaar is wat het probleem is. Er wordt gezorgd dat er een passende oplossing komt.

 

Wanneer je het ontvangen artikel niet wilt houden, dien je binnen 14 dagen contact op te nemen met Dyona door een e-mail te sturen naar [email protected]
Wacht met het opsturen van het artikel tot je een reactie hebt ontvangen.
De verzendkosten en het verzendrisico voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant.

Het retouradres van Dyona is:
Dyona – Retouren
Willem Barentszstraat 29
3124 LC Schiedam

Als de retour in goede orde is ontvangen en het artikel in goede staat verkeerd, wordt het retourbedrag binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort. Kosten voor onvoldoende gefrankeerde zendingen worden in mindering gebracht op het retourbedrag.

Afgeprijsde artikelen, verassingsdoosjes, adventkalenders en op maat gemaakte bestellingen kunnen niet geretourneerd worden.