Kan ik bij jullie langskomen?

Het is helaas niet mogelijk om in het magazijn langs te komen. Alleen producten die niet verzonden worden, kunnen op afspraak afgehaald worden.

Bestellingen

– Ik heb iets extra’s bij mijn bestelling gekregen. Wat is dit?
Omdat wij het zó leuk vind dat je een bestelling hebt gedaan, doen we er vaak een kleinigheidje bij als bedankje. Dat kan variëren van kleine steentjes tot een wat grotere steen, wierook of iets anders leuks.

– Krijg ik bij de stenen die ik heb besteld een naamkaartje en uitleg?
Er worden geen kaartjes meegestuurd met de stenen. De reden hiervoor is dat alle informatie over de stenen online te lezen is. We vinden het zonde van het papier om naamkaartjes met uitleg bij elke bestelling te doen. Daarnaast kan je heel gemakkelijk terugvinden welke stenen het zijn die je hebt besteld; op je factuur staan de namen.

– Iets in mijn bestelling is beschadigd. Wat doe ik nu?
Je hebt iets besteld wat helaas bij de verzending is beschadigd. Ontzettend zonde natuurlijk! Mail zo snel mogelijk (in elk geval binnen 2 dagen na ontvangst) naar [email protected], zodat we voor een oplossing kunnen zorgen. Zet in de mail je ordernummer, uitleg over de beschadiging en jouw contact gegevens. Voeg bij je mail ook altijd duidelijke foto’s toe, zodat we kunnen zien wat er is beschadigd.

– De ontvangen bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen.
Dyona verkoopt stenen uit voorraad en unieke stenen. Bij de unieke stenen staat altijd dat wat je ziet op de foto, ook de steen is die je koopt. Indien je een steen uit voorraad hebt besteld, kan het zijn dat de steen er anders uit ziet dan de steen/stenen op de foto. Het is belangrijk om hierbij te weten dat een steen een natuurproduct is. Het kan dus zijn dat de ene steen donkerder of juist lichter van kleur is dan de ander. Stel je verwachtingen hier dus op in. Wanneer je niet tevreden bent met hetgeen wat je hebt ontvangen, mag je retourneren. Klik hier voor informatie over retourneren.

– In de webshop staat dat het artikel is uitverkocht. Kan ik het dan alsnog bestellen?
Helaas, uitverkocht op de webshop is uitverkocht.

– Mijn bestelling is een cadeautje, kunnen jullie het inpakken?
Wij hebben op dit moment (nog) geen cadeau inpakservice. Wanneer je jouw bestelling als cadeautje bij iemand laat bezorgen, zet dan bij de opmerkingen dat het om een cadeautje gaat. Dan zorgen wij dat er geen factuur bij zit, maar alleen een pakbon (zonder prijzen). En we kijken wat er mogelijk is om jouw bestelling een feestelijk tintje te geven.

– Hoeveel kost verzenden en hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Informatie over de levertijd en het verzenden vind je hier. Bestellingen  het buitenland worden altijd per pakketpost verstuurd. Binnen Nederland bepalen de medewerkers van Dyona aan de hand van wat er is besteld of het met brievenbuspost of pakketpost verstuurd wordt. Je ontvangt in ieder geval altijd een track&trace code.